BELANGRIJK: Alle SamenLopen tot 1 augustus zijn uitgesteld.

Vanwege de situatie omtrent corona hebben wij de moeilijke, maar noodzakelijke beslissing genomen om de SamenLoop voor Hoop-evenementen die gepland staan tot 1 augustus 2020 uit te stellen. 

Lees hier de FAQ 

Deze pagina wordt regelmatig geüpdatet. 

Zoals je al gelezen hebben is op 6 en 7 juni 2020 Samenloop voor Hoop in Oirschot. Om dit allemaal op rolletjes te laten verlopen hebben we diverse commissies samengesteld.

Commissie Logistiek en Veiligheid

Dit is de commissie Logistiek en Veiligheid. Een grote klus waar we ook veel vrijwilligers bij nodig hebben voor de op- en afbouw van het evenemententerrein. Wil je ons ondersteunen bij deze activiteiten en ben je bereidt je handen uit je mouwen te steken, meld je dan aan via deze link: https://samenloopvoorhoop.nl/doe-mee/algemeen?samenloopId=83647&signupas=Volunteer

Wij zijn nu aan het inventariseren welke spullen we nodig hebben voor de opbouw van het evenemententerrein. Als je bereid bent daar een bijdrage aan te leveren is dat van harte welkom!

De commissie Logistiek en Veiligheid bestaat uit Hedwig Bressers, Monique Bogmans, Guus Verbruggen, Jos Dekkers, Maurice Verbruggen, Frank van Laarhoven, Anne-Marie Wouters, Martin Wulfen, Miranda van Laarhoven en Debby van Overbeek (ontbreekt op deze foto).

 

Commissie Vrijwilligers

Wij stellen voor: de vrijwilligers commissie Celestine, Anke en Uschi.

We hebben allemaal wel iemand in onze familie, vrienden of kennissenkring die met kanker te maken heeft gehad of nog elke dag de strijd levert om te overleven óf om met de gevolgen van de behandelingen om te gaan. Zo ook in mijn familie en vriendenkring en dat is de reden waarom ik me wil inzetten voor SamenLoop voor Hoop.

Met SamenLoop voor Hoop kunnen we laten zien dat we samen sterk staan en ik wil bij deze dan ook iedereen uit Oirschot ( en daarbuiten) oproepen om zich aan te melden om zich op te geven om in juni 2020 mee te lopen. Als je niet kan of wil lopen zijn wij als commissie heel erg blij als je je wil opgeven als vrijwilliger zodat we er na de SamenLoop voor Hoop op terug kunnen kijken dat "we" in Oirschot buiten geweldige evenementen als bijv. de Sinterklaasintocht en het Winterparadijs we ook kunnen laten zien dat we er voor elkaar willen zijn ook in moeilijke tijden.

 

Commissie Teamwerving

Zie je het al voor je.. Zaterdag 6 juni 2020, 14:00 uur, het startsein van de Samenloop voor hoop in Oirschot. Daar gaan ze dan, al die teams, lopen voor het goede doel. Al maanden zijn zij bezig met lopers voor hun teams werven, acties opzetten, kaarsenzakken verkopen en geld inzamelen. En dan nog het echte werk, met z’n allen, 24 uur lopen.

Om ervoor te zorgen dat er zoveel mogelijk teams deelnemen en zij goed geïnformeerd en begeleid worden, is er de commissie Teamwerving; deze commissie bestaat uit:
Astrid Versteden, Karien Meeuwis, Ine van Laarhoven, Brigit van Assouw. Margret Smits, Veerle van Rooy en Elle de Kroon (niet op de foto)

Allemaal hebben wij onze eigen motivatie om dit evenement tot een groot succes te maken met zoveel mogelijk teams en lopers!
Is jouw team al aangemeld? Klik hier voor aanmelding.

 

Commissie Communicatie en PR

Wij stellen voor: de PR & Communicatie commissie Jordi Raaijmakers, Karin Verbruggen, Hendrikje Gloudemans en Sofie den Ouden.

Wij verzorgen de PR en Communicatie rondom de SamenLoop voor Hoop 2020 in Oirschot. Door het inzetten van online en offline communicatiemiddelen zoals folders, posters, social media, de website en banners proberen wij zoveel mogelijk aandacht te creëren voor dit mooie evenement. De folders heb je misschien her en der al voorbij zien komen en daarnaast informeren wij jullie graag via Facebook en Instagram. Dus geef het door en zorg dat zoveel mogelijk mensen ons gaan volgen via deze social media kanalen! Wij staan altijd open voor jullie ideeën dus hebben jullie suggesties om onze SamenLoop voor Hoop nog meer onder de aandacht te brengen? Laat het ons weten!

 

Commissie Sponsoring

Mijn naam is José Nooten en samen met Désiree Vasen vormen wij de commissie sponsoring.

Waarom doe ik mee met de Samenloop? Ik ben naar een bijeenkomst geweest waar ik meer informatie gekregen heb over het Concept SamenLoop voor Hoop en de invulling die
men lokaal kan bepalen. Veel enthousiaste mensen hadden zich al opgegeven en ik kon eigenlijk geen reden (alleen tijdgebrek) bedenken waarom ik het niet zou doen.

En gelukkig dachten daar meer zo over want om een SamenLoop voor Hoop te organiseren zijn veel vrijwilligers nodig en even belangrijk; er zijn sponsoren nodig om dit evenement in Oirschot mogelijk te maken. Misschien brengen wij U binnenkort ook wel een bezoekje of benaderen wij U telefonisch!

 

Commissie Amusement & Entertainment;

We stellen u voor de commissie Amusement & Entertainment; Maurice, Annemarie, Guus, Frank, Gemma, Hannie (ontbreekt op de foto) Sjoert (ontbreekt op de foto) en Ino (ontbreekt op de foto).

Onze bijdrage aan de organisatie van SamenLoop voor Hoop in Oirschot dient voor ons allen een tweeledig doel. Heel veel geld ophalen voor de strijd tegen de ziekte kanker. Tevens willen we een prachtig evenement in Oirschot neerzetten waar juist -als rode draad in de strijd tegen kanker- een groot gevoel van saamhorigheid te zien, te voelen en merkbaar aanwezig is. Met een gevarieerd programma van lokaal talent dat geheel belangeloos optreedt op het gebied van o.a. zang, dans, muziek, presentaties, sketches, acrobatiek en improvisatie willen we er samen met de deelnemers, de bezoekers alsmede met de vele vrijwilligers er op 6 en 7 juni 2020 een onvergetelijk weekend van maken.

Durf je het aan om op het podium van SamenLoop voor Hoop in Oirschot je talent te presenteren laat het ons weten!

 

Commissie Ceremonies

De SamenLoop voor Hoop wordt afgetrapt in een speciale openingsceremonie op 6 juni 2020 om ongeveer 14.00 uur. Tijdens de 24 uurs wandeling vind er om 23:00 uur een bijzondere kaarsenceremonie plaats, omdat je kanker (helaas) ook ’s nachts hebt. En op 7 juni 2020 wordt er om 14.00 uur afgesloten met een slotceremonie. Wij hopen dat iedereen uit gemeente Oirschot zich betrokken voelt bij dit evenement, want daar gaat het om….kanker heb je niet alleen, kanker heb je samen.

De speciale CEREMONIE commissie bestaat uit Renate Spijkerman, Mieke van Hamsvoort, Lieneke de Langen, Berdien van de Ven en Caren van Overdijk. De kaarsenzakken zijn nu al te koop bij ’t Bint in Oirschot (pinnen) en bij Ons Mevrouw in Middelbeers (contante betaling) voor € 5,-. Spoedig zullen ze ook worden aangeboden in Spoordonk en via de teamcaptains. Wij hopen dat iedereen uit gemeente Oirschot en ook daarbuiten in het licht wil lopen voor de SamenLoop voor Hoop.

 

Commissie Kanjers

Tijdens de SamenLoop voor Hoop Oirschot 6 en 7 juni 2020 worden de zogenoemde kanjers in de watten gelegd. Dit zijn mensen die de ziekte overleefd hebben of die er nog aan lijden. De speciale commissie die hiervoor in het leven is geroepen, nodigt al deze kanjers uit om zich op te geven. Commissielid Yvonne Hesselmans :
"We zetten niemand zomaar in de spotlights, maar willen hen graag verwennen met leuke activiteiten en contacten tussen lotgenoten leggen. Waarbij niks moet, maar veel mag." Onze warme commissie bestaat uit : (van links naar rechts) Margret Leermakers, Angelique Dhondt, Yvonne Hesselmans en Anja van de Ven. In aanloop naar het evenement volgt meer informatie zoals de invulling van het programma.Ben jij een kanjer of ken jij een kanjer? Aanmelden is gratis! meld je aan op www.samenloopvoorhoop.nl/oirschot of stuur een mailtje naar kanjers-oirschot@outlook.com

 

Commissie KINDERloop

SamenLoop voor Hoop Oirschot organiseert in het weekend van 6 en 7 juni 2020 ook een KINDERloop.
Omdat ook kinderen (helaas) te maken kunnen krijgen met de ziekte kanker, zelf of in hun omgeving.
Er is ook voor hen een moment om tijdens dit evenement een bijdrage te leveren. Dit kan door 24 minuten te wandelen.
Hoe we dit gaan vormgeven, daar horen jullie meer van.

De speciale KINDERLOOPcommissie bestaat uit; Sylvie van Straten (niet op de foto), Jeroen van Laarhoven, Caroline Linnemans, Bianca van Veen, Ineke van Eekelen en Corné Boot.
Wij hebben er zin in om hier iets heel moois van te maken voor alle kinderen van de basisscholen van Oirschot, Spoordonk en de Beerzen.

 

Foto volgt

Commissie Catering

Om 6 en 7 juni iedereen te voorzien van eten en drinken zijn wij samen met enkele horeca ondernemers uit Oirschot aan de slag om de catering te organiseren. Wij zijn Jolanda van de Sande, Astrid van Laarhoven, Phia My Knol en Anneke Termeer. Wij zitten vaak aan tafel met David Slits van de Burgemeester en Vincent Voets van de Beurs. Naast de catering op het evenementterrein regelen wij maaltijdpakketten voor alle vrijwilligers en zorgen wij dat de Kanjers verwend worden met smaakvolle gerechten.

Het is gelukt

De pagina wordt opnieuw geladen met de nieuwe lijst.

x

Nieuw team aanmaken

Een teamnaam kan minimaal 3 en maximaal 75 karakters bevatten.

Er bestaat al een team met de naam . Een teamnaam moet uniek zijn. Probeer opnieuw.

Weet u het zeker?

Met deze actie verandert u de status van een of meerdere teamleden.

Oeps. Er ging iets mis!

Probeer het opnieuw. De pagina wordt opnieuw geladen.

x

Belangrijk: wijzig hier alleen gegevens van precies deze persoon. Een nieuwe inschrijving moet los ingeschreven worden. Een wijziging van team captain is op een andere manier mogelijk. Neem bij vragen contact op met het SamenLoop servicepunt. Wijzigen

Let op:
Wijzigen van gegevens alleen mogelijk als alle invoervelden m.u.v. van 'tussenv.' zijn ingevuld.

Gegevens samenloop

Gegevens deelnemer
Het veld "Voornaam" is niet ingevuld
Controleer het veld "Tussenv."
Het veld "Achternaam" is niet ingevuld
Het veld "Straat" is niet ingevuld
Het veld "Huisnummer" is niet ingevuld
Het veld "Postcode" is niet ingevuld
Het veld "Plaats" is niet ingevuld
Het veld "Geboortedatum" is niet ingevuld
Het veld "Telefoonnummer" is niet of niet goed ingevuld, max 10 cijfers
Het veld "E-mailadres" is niet ingevuld
Het opslaan van de wijzigingen is mislukt, probeer het later nog een keer